Monday, May 3, 2010

blog ke-6

assalamualaikum,

apa khabar rakan2 yg baca tulisan komputer aku ni. hari ni dah selasa (4-5-2010)..aku rasa sangat hepi sebab hari semalam merupakan hari exam paper yg last sekali. ada 3 paper semuanya, 1st paper hari selasa (27-4-2010) last week, 2nd paper rabu (28-4-2010)..first paper tuh aku rasa macam ok lah kan, sebab macam boleh jawab je walaupun aku rasa entah betul ke tidak jawapan yg di tulis itu. 2nd paper tuh macam g*m*a*g !!!
aku tak tau entah mengapa terjadik kepada diri ku ketika itu..aku tak boleh nk jawab betul2. entah la..kena sakit angin kus2 ke hapa. yg aku tau..hari semalam tu (selasa 27-4-2010) aku macam enjoy je sebab boleh jawab. walaupun study last minit..12jam sebelum exam baru nk bukak buku, boleh je aku menjawab. tapi yg seken paper tuh..jawapan dia macam lari pulak dari soalan. menyampah aku bila terkenang balik..nyesal kan..
tapi bukan aku sorang je yg tensen, rupa2 nya separuh kelas tensen..hahaha..last paper semalam Alhamdullilah aku boleh jawab dengan begitu gentlemen nya..yahoo..
soalan last dgn first paper lebih kepada apa yg aku praktikkan di opis sekarang. jadik kebanyakkan jawapan aku tuh based on experience laa..tak ikut buku sgt.. jadik tujuan tulisan komputer aku pada kali ini, experience tu penting. pandai2 lah guna ekk.
apa2 pun, result peperiksaan aku akan keluar bulan...entah, aku pun tak tau..ok bye

No comments:

Post a Comment